Servicedesk Medewerker Technical Solutions

  • regio Brussel
  • opleidingsniveau bachelor
  • type contract Flex
  • vestiging Brussel

Over de functie

Je bent verantwoordelijk voor de behandeling van inkomende oproepen en mails gerelateerd aan onze Technical Solutions (RVS, PowerG, Home, Track & Trace, …).
Je zorgt voor de opstart van nieuwe klanten met Technical Solutions. Je hebt oog voor de technische set up en de implementatie van de juiste procedures om tegemoet te komen aan de noden van de klant en rekening houdend met de mogelijkheden van operaties..
Je registreert en neemt onmiddellijk actie bij inkomende incidenten en service requests. Je tracht via remote acties het nodige te doen.  Indien nodig escalleer  je naar de Installateur en zorg je voor de opvolging ten einde er een solution is.
Je rapporteert alle incidenten aan de Servicedesk Manager.
Je formuleert voorstellen om de. kwaliteit van dienstverlening voor de klant te verbeteren en het werk van de operatoren te optimaliseren

Functie eisen

Je bent vlot tweetalig (Nederlands/Frans), je hebt een goede kennis van het Engels en houdt van telefonische contacten.
Je bent geïnteresseerd in de nieuwe technologieën op het vlak van beveiliging en computersystemen.
Je vindt jezelf een uitgesproken teamplayer die de werkinstructies nauwkeurig opvolgt.
Je kunt analytisch denken en zoekt een oplossing voor de problemen die zich stellen.
Je vindt klantvriendelijkheid prioritair en kan goed omgaan met stress.
Je beschikt over een diploma secundair onderwijs of gelijkwaardig door ervaring.
Je bent bereid om in shiften te werken. (ma-vij : ‘vroege’ en ‘late’)

Over het bedrijf

Een voltijds contract van onbepaalde duur.
Een gevarieerde job met uitstraling en verantwoordelijkheid.
Uitgebreid opleidingsplan.
Competitief salaris met extra voordelen.

Maxime Vantournhout

Whoohoo gerelateerde jobs

  • Geen gerelateerde vacatures gevonden