Technical Service Hotline Heating

  • opleidingsniveau bachelor
  • type contract Flex

Over de functie

Als Technical Service Backoffice medewerker ben je verantwoordelijk voor de telefonische ondersteuning van onze installateurs, dealers en eindgebruikers.
Je analyseert het technisch probleem en probeert het op te lossen via de telefoon. Indien nodig kies je de nodige wisselstukken en maak je een offerte.
Je volgt de technische interventies van de techniekers op en stuurt de planning dienst aan.
Je bent voortdurend in contact met de fabriek ivm kwaliteit en ontwerp van de verwarmingstoestellen.
Je geeft technical support aan onze klanten voor nieuwe en bestaande producten. Je informeert en leidt de installateurs op zodat ze autonoom kunnen werken.
Je werkt zelfstandig en staat in contact met collega’s en klanten.

Over het bedrijf

Bij onze klant kan je rekenen op een afwisselende job bij een een internationale marktleider, die mensen stimuleert om door te groeien en in teamverband te werken. Vanaf je start kan je rekenen op een grondige interne training en persoonlijke begeleiding. Een competitief salaris dat wordt aangevuld met een pakket extra legale voordelen.

Functie eisen

Je hebt een technisch Bachelor diploma of evenwaardig door ervaring.
Je hebt bij voorkeur ervaring en kennis in de traditionele verwarming en hebt belangstelling voor warmtepompen.
Je streeft ernaar een technisch expert te worden binnen een hoogtechnologische omgeving.
Je bent nederlandstalig en spreekt vlot frans.
Je werkt proactief en wil je klant de beste service bieden.
Je bent stressbestendig en functioneert efficiënt, ook bij moeilijke situaties.
Het spreekt voor zich dat je kwaliteit in je werk uiterst belangrijk vindt.

Maxime Vantournhout

Whoohoo gerelateerde jobs

  • Geen gerelateerde vacatures gevonden