Customer Service en Planning Coordinator

  • opleidingsniveau bachelor
  • type contract Flex

Over de functie

Wil jij de verbindingspersoon zijn tussen de klant en de operationele afdeling? Heb jij bovendien kennis van Frans en Duits en behaalde jij je bachelor? Whoohoo!

Voor onze klant, wereldmarktleider op het gebied van onafhankelijke opslag van vloeibare bulkgoederen, ben ik op zoek naar een Customer Service en Planning Coördinator.

De Customer Service en Planning Coördinator beschikt over een zekere graad van autonomie en is in staat zelf beslissingen te nemen, rekening houdend met de beslissingsregels. Hij/zij is de verbindingspersoon tussen de klant en de operationele afdeling en bewaakt het volledige proces van order tot levering. Hij of zij rapporteert rechtstreeks aan de Customer Service Manager.

Wat zijn je verantwoordelijkheden als Customer Service & Planning Coördinator ?:
• plannen, verwerken, bewaken en rapporteren van klantenorders volgens de specifieke eisen van elke klant;
• plannen beschikbaarheid jetty ; plannen beschikbaarheid infrastructuur (v. out of service tanks, ….);
• sturend in klachtenbeheer door onder andere actief mee te kijken naar proces improvement en implementatie van preventieve maatregelen;
• inspelen op afwijkende klantenvragen, oplossingen bedenken en aftoetsen op operationele haalbaarheid;
• juiste, volledige en tijdige facturatie in samenwerking met de Customer Service Manager;
• voorzien van rapportering in functie van operational reviews
• alert zijn voor commerciële ontwikkelingen / kansen en deze rapporteren aan de organisatie;
• gericht op een langetermijnrelatie de behoeften en belangen van de omgeving en de klant (zowel intern als extern) in harmonie brengen;
• vlotte communicatie voeren met de klant en de interne diensten (operations, maintenance);
• bewaken van de juiste balans tussen productiviteit en veiligheid

Over het bedrijf

Onze klant is een wereldmarktleider op het gebied van onafhankelijke opslag van vloeibare bulkgoederen. Met 80 terminals in 32 landen beschikken zij over meer opslagcapaciteit dan ieder ander onafhankelijk opslagbedrijf in de wereld.

Functie eisen

• Bachelor diploma of evenwaardig door ervaring
• Goede professionele kennis van het Nederlands en het Engels (begrijpen, spreken, schrijven)
• Kennis vakterminologie in Frans en Duits
• Vlot kunnen werken met standaard informaticapakketten (o.a. MS Office, mailprogramma,...)
• Inzicht in het operationeel verloop van terminal activiteiten is een voordeel
• Kennis INCO terms & ADR
• Beperkte douane en accijnsreglementering
• Competenties : besluitvaardigheid, probleemanalyse, klantgerichtheid, plannen en organiseren, assertiviteit, communicatief, stressbestendigheid, teamplayer

Saskia Paeshuyse

Whoohoo gerelateerde jobs

  • Geen gerelateerde vacatures gevonden